Dom dla Dzieci im. Sybiraków w Szymonowie

Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka. Jan Paweł II (Karol Wojtyła)

UE

Aktualności

Stolicowe szaleństwo!!

30.06.2018

24-25 czerwca gościliśmy w Warszawie!! Dzięki życzliwości Państwa Góreckich oraz Zielińskich i ich przyjaciołom!!! Zaplanowali nasz pobyt co do minutki. Dzień pierwszy troszkę deszczowy lecz nie przeszkodziło to nam w podziwianiu widoków na Platformie Widokowej nad Wisłą. Oglądaliśmy oraz wysłuchaliśmy od przewodniczki historię najciekawszych miejsc na temat „ staróweczki”. Z ogromu tych wiadomości zaburczało w brzuszkach... I uwaga zawitaliśmy w restauracji McDonald, każdy z osobna mógł wybrać zestaw, na który miał ochotę!

Najedzeni, szczęśliwi udaliśmy się do Ogrodu Saskiego. Złożyliśmy hołd pod Pomnikiem Nieznanego Żołnierza. Utrzymując poważne nastroje mogliśmy zobaczyć Pomnik Ofiar Katyńskich oraz pomniki znanych, zasłużonych dla Polski artystów tj., B. Prusa, A. Mickiewicza. Najmłodsze nasze pociechy mogły po raz pierwszy w swoim życiu obejrzeć z zewnątrz Pałac Prezydencki, aż niektórym zamarzyło się zostać w przyszłości głową państwa!

Następny kierunek zwiedzania to Zamek Królewski!!! Pani przewodnik oprowadzała nas, opowiada ciekawe anegdoty, historie. Nie myślcie sobie, że to już koniec na dziś!! Udaliśmy się na podbój Starego Miasta!! Nie z pustymi portfelami ponieważ każdy dostał bogate kieszonkowe ( 50zł) na „ rozpustę”. Szkoda, że tak szybko minął czas. Na odpoczynek udaliśmy się do Hotelu, to dopiero szał!!! Po luksusowo spędzonej nocy i oczywiście po śniadanku spotkaliśmy się z naszymi sponsorami od których każdy duży czy mały otrzymał paczuchę!! Dodam tylko tyle, że mega uśmiechy pojawiły się na twarzach dzieciaków!! Samoloty latały nam nad głowami. W ZOO … dzieciaki nie wiedziały, w którą stronę patrzeć tyyyyle było ciekawych gatunków zwierząt. Niestety deszcz wygonił nas z ogrodu. Jak to mówią co dobre szybko się kończy, żal nam było wracać do Domu ale jeszcze czekał na nas obiadek w McDonaldzie!!

Wyjazd należy zaliczyć jak najbardziej do udanych!!! Szanowni SPONSORZY dziękujemy za ogrom radości , za miło spędzony czas, za wiele atrakcji!!!!! Oczywiście zapraszamy w nasze skromne progi, wiemy, że u nas jest zdecydowanie mniej atrakcji ale mamy świeże powietrze i piękne widoki!!

Do zobaczenia w Szymonowie!!

« powrót

Anonimowy Przyjaciel

anonimowy formularz

Jeśli masz problem, chcesz porozmawiać, szukasz pomocy -