Dom dla Dzieci im. Sybiraków w Szymonowie

Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka. Jan Paweł II (Karol Wojtyła)

UE

Aktualności

Niech żyja wakacje!!

25.07.2019

Wakacje w pełni, korzystamy z nich na maksa!!! Pierwsze wyjazdy, obozy, kolonie oraz inne szaleństwa za nami a to wszystko dzięki wpłatom z 1% oraz przychylności Pani Dyrektor!!! Spora gromadka podopiecznych plażowała  nad morzem. Turnusy w Siemianach w „ PROMYKU” cieszą się przez cały okres wakacji powodzeniem, niektórzy już zaliczyli dwa pobyty pod rząd! Tak jest fajnie, że nie chcą dzieciaki do nas wracać…. A Ci co zostali, gdyż kolonie są zaplanowane w odległym terminie to …. UWAGA ! byli na kilkudniowym biwaku w najpiękniejszym miejscu na ziemi!! Mianowicie nad morzem na Błotach Karwieńskich!! Pogoda nam sprzyjała, nie było upału ale było sympatycznie! Najważniejsze, że nie padało. W ciągu dnia spacery brzegiem morza, by nawdychać się jodu oraz wyjazdy po najbliższej okolicy. Odwiedziliśmy Władysławowo i zjedliśmy fasfoodowy  obiadek następnie pojechaliśmy do Jastrzębiej Góry i nacykaliśmy super fotki w Muzeum Figur Woskowych i udaliśmy się na pycha lody. Jeszcze starczyło czasu na zwiedzanie latarni morskiej w miejscowości Rozewie. Widok z tarasu widokowego zapiera dech w piersiach. Wieczorami spędzaliśmy czas na pieczeniu kiełbasek przy ognisku oraz zachwycaliśmy się  wspaniałymi zachodami słońca……

Jak to dobrze, że jeszcze wakacje trwają….

« powrót

Anonimowy Przyjaciel

anonimowy formularz

Jeśli masz problem, chcesz porozmawiać, szukasz pomocy -